Laat je creativiteit de vrije loop en versterk je spelbeleving met TORI

BANDAI NAMCO Entertainment onthult vandaag tori™, een creatief en fantasierijk ecosysteem,  dat families en kinderen van 6 tot 12 jaar oud toelaat te genieten van een interactief spel dat individuele creativiteit, samenwerking en kritisch nadenken aanmoedigt.
 
Gebruikmakend van het grondbrekende Mirror Play™, een 3D motion tracking oplossing ontworpen door ISKN, laat tori™ speelgoed en andere creaties op magische wijze tot leven komen in de daarbij horende apps. Door de tori™ Staf, het tori™ Katapult en het tori™ Ruimteschip over het tori™ bord te bewegen, kunnen kinderen de barrières tussen hun verbeelding en de realiteit breken en een wereld vol creativiteit en plezier openen.
 
 “We hebben altijd gedacht dat onze technologie kon worden gebruikt op een gebruiksvriendelijke manier om creativiteit en emotie los te wekken. Samenwerken met BANDAI NAMCO Entertainment was voor ons dan ook dé gelegenheid om plezier, magie en verbeelding naar iedereen te brengen” aldus Timothée Jobert, ISKN co-founder & CXO.
 
Dankzij het tori™ Explorer pack kunnen kinderen hun persoonlijkheid uitdrukken door het bouwen en aanpassen van digitale elementen én hun speelgoed in het echt. Dit creatieve avontuur laat een evenwichtige ervaring toe, zowel op als naast het scherm, bedacht door experts in het bestuderen van kinderen hun leerpatronen en ontwikkeling.
 
“We geloven in creatieve, speelse en actieve methodes die processen ontwikkelen waar probleemoplossend denken, creativiteit en concentratie centraal staan. In dat opzicht laat tori™ kinderen plezier hebben en hun persoonlijkheid uitdrukken via creatieve en interactieve ervaringen, zowel op als naast het scherm.” aldus Herve Hoerdt, SVP van Marketing, Digital & Content bij BANDAI NAMCO Entertainment Europe.

Het tori™ Explorer Pack verschijnt op 2 oktober 2019 en is compatibel met  iOS en Android smartphones en tablets. Het tori-ecosysteem start met vijf beschikbare apps bij release en wordt met tijd uitgebreid via nieuwe apps en speelgoed.

Over

Gamen is altijd een onderdeel geweest van mijn leven. Al van mijn kinderjaren was ik onmiddellijk in de wolken toen ik in het jaar 1989 kennis maakte met mijn eerste game "Tetris" op de toenmalige Game Boy. Samen met Goofy086 speelden wij al in split screen op de eerste versie van de Playstation op een kleine beeldbuis. Doorheen de jaren is er een grote evolutie ontstaan in de wereld van het gamen. Wij zijn opgegroeid, hebben een familie gesticht en we zijn vader geworden. Echter één ding is niet veranderd en dat is de liefde voor het gamen. Als de kinderen en de vrouw gaan slapen zijn, is er een grote kans dat je mijzelf en Goofy nog online kan vinden.

You may also like...